16 juli 2011

De fiets en de tram.

Mijn ouders vertrekken op reis en dat doen ze niet zomaar. Ze gaan namelijk met de fiets naar Venetië. Van Antwerpen naar Venetië, dat is een heel dikke 1OOOkm (ze hebben net geen 1600km gefietst) en in een kleine maand zouden ze die afstand moeten fietsen, want het vliegtuig terug is al geboekt. Het zijn zottekes, maar ik ben er toch ook trots op! Ik wilde hen een cadeautje meegeven, maar aangezien alles wat ze de komende maand nodig hebben in twee paar fietstassen moet passen, moest het compact en nuttig zijn. 
Het is een dagboekje geworden, bekleed met een toile ciréeke dat ik in Julija's shop kocht. In het boekje kunnen ze dan hun avonturen, afgelegde afstanden,... neerpennen. 

Daarnaast maakte ik ook een cadeautje voor mijn zus. Zij is momenteel op chirokamp (thema: Pipi Langkous en de schat van Villa Kakelbont) en ze zal daar haar verjaardag vieren. Maandag stapt ze op tram 2 (of wordt ze 20, voor degenen die deze uitdrukking niet kennen), redenen genoeg dus voor cadeautjes. Voor haar maakte ik een Pipi Langkous-badge om haar chiro-uniform mee te 'pimpen', een vlaggenlijn en ook een boekje.

De materialen van de badge komen van deze leuke webshop, de bekleding van het boekje vond ik hier en de stofjes van de vlaggenlijn van overal (mama's kast, Julija's, Joëlle,...)



De kwaliteit van de foto's laat te wensen over, daar moet ik nog aan werken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten