22 augustus 2011

Handpoppen

Ik had 2 weken vakantie, een uitgelezen moment om een aantal projectjes af te werken en nieuwe te beginnen. En wat deed ik? Niets. Neen, ik deed een hoop: gaan zwemmen, naar de kermis, naar de zoo, gezelschapsspelletjes spelen, een paar dagen naar de Walen, buiten spelen, knutselen,... allemaal met de kindjes. Maar mijn naaimachine, die bleef in een hoekje staan.

De kinderen maakten wel handpoppen (met slechts een beetje hulp). Heel leuk om te doen en met snel resultaat (het kwam uit een knutselpakket, dus alles was al geknipt en van gaatjes voorzien). Het zijn een roze muis en een groen/blauw konijn. Aanschouw het resultaat:




Ik denk dat ik me zelf ook eens zo'n pakketjes ga samenstellen, dan kunnen ze zelf een knikkerzak of knuffel,... maken.

1 opmerking: