9 september 2011

Post!

Vorige week kreeg ik post². Ik had namelijk een bestelling gedaan zowel bij Vermiljoen als bij Vanmarieke. Het is geweldig om thuis te komen na een  vermoeiende dag op het werk en een postpakketje op de tafel te zien staan!

En wat had ik besteld? Lintjes, knoopjes en strijkvelours waar ik geen foto's van heb. Maar ook deze leuke stofjes!



De kleuren komen niet zo goed uit op de foto, maar ze zijn heel mooi!
De olifantjes rechts worden een Boleo voor mijn zus, maar dan moet ik wel het patroontje nog kopen bij Vankatoen. Geweldig initiatief trouwens! De kikkers worden een rokje voor F, ik wil het patroonloze rokje van deze madam wel een uitproberen. De andere stofjes, daar moet nog een bestemming voor gevonden worden.

1 opmerking:

  1. Super schone stofjes. Ik krijg meteen goesting om weer een bestelling te plaatsen bij vermiljoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen