10 augustus 2014

Poes poes poes!

Nadat ik dit jurkje maakte, kreeg ik van de mama enkele stofjes mee voor 'als ik nog eens iets voor haar kinderen zou maken'. En dat moment was nu!

In dit mooie poezenstofje zag ik meteen een lief jurkje met een kraagje. Ik tekende een basis a-lijntje omdat ik de print wou laten doorlopen (onthoofde katjes moeten we proberen vermijden...). Dan tekende ik het kraagje erbij in het perfecte blauw. 

Ik miste nog iets, dus werden er nog kapmouwtjes aangezet en zakjes in genaaid. Erg belangrijk, want vijfjarigen verzamelen graag schatten en moeten die toch ergens kwijt kunnen. Het jurkje werd ook volledig gevoerd in een heel zacht wit katoentje. 

Ik vind het het mooiste jurkje dat ik maakte tot nu toe, ik ben helemaal fan!
Ondertussen werd het afgegeven aan een heel enthousiaste mama én dochter.



Stof: Michael Miller
Patroon: zelf getekend



Geen opmerkingen:

Een reactie posten