4 augustus 2015

Anonimiteit

Foto's zonder hoofd, zeer professioneel (ahum) aangebrachte censuurstreepkes, daar doen we niet meer aan mee. Vanaf vandaag treden we uit de anonimiteit. Foto-gewijs dan toch, meneer de vriend heeft toch liever dat hun namen toch een beetje geheim blijven. Dus ik geef ze gewoon een nieuwe naam, beginnende met hun originele beginletter, dat heb ik dan ook weer mooi opgelost. En ikzelf? Ik doe niet mee aan die censuur dus ik hou mijn eigen naam.

Dus vanaf nu kan u hier lezen over:

Henri: de vriend, geboren op een mooie dag in een niet nader genoemd jaar :)

Sam: de (stief)zoon, geboren op een mooie dag in 2003.

Fien: de (stief)dochter, geboren op een minstens even mooie dag in 2005.  

Janne: ikzelf, geboren op de mooiste dag van 1989.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten