10 november 2011

Swapje!

Zoals ik gisteren al vermelde en zoals op haar blog te lezen staat, deed ik een swapje met Hella. Dit is wat ik in de brievenbus vond!


Een ritstasje dat al meteen dienst doet. Het is de ideale maat voor mijn stofschaar, speldjes, lintmeter en tornmesje, want die lagen maar wat rond te slingeren. Zeker praktisch voor als ik naar de les ga. 


Een mooie zachte sjaal, die qua kleuren ideaal past bij mijn winterjas. En er zat ook een mooi notitieboekje bij. Heel erg bedankt Hella, ik ben er heel blij mee! Als je benieuwd bent naar wat ik voor haar gemaakt heb, kijk dan eens op haar blog!

Het was een beetje stressen om de deadline te halen, omdat we het allebei nogal druk hadden (en ik een uitsteller eersteklas ben). Maar het is gelukt en ik vond het heel leuk om te doen. Dit wil ik zeker nog eens doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten