30 november 2011

Waar zijn de voorbije 2 weken plots naar toe? Want zo lang is het alweer geleden dat ik hier een berichtje postte.

Laat ik even eerlijk zijn, ik heb het druk. Ik werk namelijk in een branche waar kerst de topperiode is. En kerst, tja, dat begint hier al begin oktober, druk dus, ik zei het al.

Daarnaast wordt er gedacht aan eventueel verhuizen, nog niets concreet, maar pro's en contra's worden afgewogen en menig immosite wordt uitgeplozen (uitgepluist?).

En dan komt er nog bovenop dat ik met een hoofd vol plannen zit (alle kerstcadeautjes zelf maken, u kent het wel), ik ga het me nog beklagen... en dat ik momenteel met 4 projecten tegelijkertijd bezig ben.

Maar, dat wil nog niet zeggen dat er geen tijd meer is om een berichtje te typen, een foto te trekken van de al afgewerkte stukken (en dan nog liefst voor je ze cadeau geeft) en de blog te updaten. Dus bij deze: Janne, stop met er over te klagen en uitstellen, doe het gewoon!

Soms moet ne mens zichzelf eens op het matje roepen.

En voor ik het vergeet, de give-away loopt nog tot morgenavond 20u! Dus waag uw kans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten