16 maart 2012

#wijvenweek: Zelfcensuur.

Jullie hebben al een aantal mindere kantjes van mij leren kennen deze voorbij dagen. Dat is rommelig ben en dat ik mijn benen niet scheer, dat ik altijd te laat kom,... Ik wacht op de moment dat we eens over onze goede kanten kunnen bloggen, ik denk dat ik nog een dagje langer doorga met wijvenweek en maandag blog over de dingen waar ik trots op ben :)

Maar goed, laat ik het vandaag even hebben over strijken. Ik vind strijken best wel ok, strijkplank voor de tv, leuk naar één of andere serie kijken (Bones, House, Castle, ...), dan gaat het lekker vooruit. Maar toch gebeurt het niet zo vaak en laat ik het opstapelen. Zoals nu, wij hebben geen kleren in onze kast liggen, al onze kleren liggen in 2 grote wasmanden en daar vissen we uit wat we nodig hebben. Gelukkig dat het lief niet vaak hemden draagt :). Ik denk dat ik al twee maanden niet meer heb gestreken, buiten het occasionele 'Dju, wij moeten naar een feestje, ik zal toch maar even in de rapte een jurkje strijken'. En stofjes, de stofjes worden gestreken, want zij verdienen dat!

Als ik er aan denk trek ik morgen een foto! Maar nu ga ik eerst een jurkje strijken, want ik vertrek zo meteen naar een feestje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten